Standardní IT služby

Servis realizujeme v komplexním rozsahu v rámci sítí LAN, WAN, VPN

  • administrace serverů Linux, Windows, …
  • propojování sítí pomocí internetu, VPN, přímo, ISDN, ADSL, Wireless…
  • systémová zabezpečení – Security management – politiky, firewall…
  • správu e-mail aplikací
  • automatický update instalovaného software – zejména antivirové programy, SW záplaty, ovladače…
  • hot-line
  • servis a správa kritických prvků – servery, e-mail
  • servis a správa pracovních stanic a periferií (NBD – Next Busines Day)
  • first-line servis pro veškerý hardware
  • pevné hodiny konzultací / administrace na místě, vedení dokumentace LAN
  • správa IT systémů v různých organizačních podmínkách
  • dodávky výpočetní techniky včetně mobilních kanceláří a telefonů GSM
  • instalace nového software a hardware na místě
  • plný záruční i pozáruční servis na námi dodaná zařízení, zajištění servisu ostatních zařízení

Další související služby

  • koordinace a plán rozvoje firemních sítí
  • dodávky hardware a software pro zákazníkovu síť
  • zapůjčení IT vybavení včetně kritických prvků
  • podle požadavků klienta nepřetržitě po sedm dní v týdnu
  • servis kritických prvků servery, e-mail, atd. – v Brně do 60 min. od nahlášení poruchy
  • ostatní servis je podle požadavků zákazníka poskytován od 4 do 48 hodin